a little bit of heaven.

en skön lugn kväll hemma var precis vad jag behövde. vore trevligt att kunna dela kvällen med någon men det kan man ju göra vilken anna kväll som helst. har (med lite hjälp av f.d sambo) insett att jag lätt springer iväg när någon börjar visa intresse och att jag har lite svårt att helt och hållet släppa in folk i mitt liv. vet inte varför jag håller på med det men så enkelt är det.  
hade himla fin lunch med fia idag och efter det en väldigt härlig stund med mormor och morfar. åh vad ni är fina. traskade efter det omkring i åtvidaberg i snö ch blask med mina fräsiga klackskor för att få lite kvalitetid med mig själv. trivs så bra när jag får piffa till mig sådär ibland och inte ha någon tid att passa. 
köpte tillslut ben&jerry-glass till migsjälv och hamnade framför den fina filmen "a little bit of heaven". blev tippsad om den filmen av sofia så klart att det blev just den. himla bra val måste jag säga! jättemysig/rolig/härlig/fin film som är mycket värd att se. kommer garanterat att kika på den igen kan jag lova. nu ska jag sova och drömma fina drömmar hade jag tänkt för imorgon ska jag se till att ha allt till mexico färdigpackat innan det blir en dejt med amanda på eftermiddagen. ha det fint
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback