destiny leaves it's mark.

lalalallalaaaaa..
lite halvt rastlös såhär på måndagsmorgonen. tur att jag inte ska vara arbetslös hela mitt liv kan jag lova. mår för övrigt betydligt bättre idag så imorgon ska jag hitta på någonting trevligt! vi får se vad det blir men något spännande kan vi hoppas på. 
nu har vi lite housewifes på tv:n så jag får lite drama i mitt liv. inte bästa tv-programmet men det får allt duga. imorgon börjar dock två (förhoppningsvis) bra program. något som hette "arrow" och sen hissen med filip och fredrik. båda programmen ska vara på femman sådär 8-10 skulle jag chansa på? arrow är lite av ett wildcard men ett program med filip och fredrik kan aldrig gå fel så det ska jag inte missa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback