love what you have.

vet inte vad jag ska säga. är så himla lycklig. skulle bara vilja ut på gatan och dansa och ropa av glädje så alla kan se hur bra allt är! har nämnligen fått svar från chefen på bond alldeles. jag kan bli erbjuden att jobba som timvikarie från och med nu och sen sommarjobba (heltid) från 15/5 till sista augusti. kunde nog inte varit bättre helt ärligt. ska dit och träffa henne nästa onsdag och börjar redan bli lite smånervös inför det! ioförsig har jag träffat henne förut och vet att hon är jättetrevlig och nu hittar jag till avdelningen så det ska nog lösa sig. om allt går som det vill får jag jobbet och drar jag och amanda och provar på livet som aupair i fina australien efter det i höst. skulle vara helt fantastiskt! 
vädret är på topp ute i gamla åtvidaberg så nu ska jag dammsuga lite snabbt här inne och gå et promenad i fina solen. bra start på dagen, check!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback