we will never know for sure.

dumma söndag gå och lägg dig. 
taggade galet till innebandymatchen ikväll.  det skulle bli lite  av en come-back match för mig men så vaknar jag upp och är sjuk. riktigt lyckat! varför blir alla sjuka precis när de inte vill det? jag menar iallafall jag lyckas pricka in semestrar och liknande. så det får bli en filmdag hemma i huset istället. ska bara ta och hitta en bra film först sen kommer det bara rulla på. jag som skulle träffa mathilda imorgon och allt med. ta vaccination till resan och ha det trevligt. himlans... samtidigt kunde det varit mycket värre så ska kanske inte belaga mig så mycket ändå. dock får ni ingenting intressant att läsa här mer idag tyvärr. hoppas ni har det fint. 
 
himla söndagshet tjej. kanske inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback