who doesn't look for someone to hold.

packar för fullt:
hr dock tagit en liten paus som ni kanske märker. har lite panik över att det är så mycket saker i min väska , vill inte packa ur något och sen vill man ha nya saker med sig hem. hur ska det gå ihop? problem två är att jag inte hittar mina älskade svarta jeans?! har letat överallt och dom är totalborta.. har inga andra bra jeans utom ett par som blivit hål i. får helt enkelt gå utan byxor på dopet imorgon? vi säger så!


ikväll ska det gosas med familjen innan det blir helt fullspäckat imorgon med en hel drös med saker. ska luska fram någon bra film tänkte jag ifall det inte finns något på tv:n.  annars? har inte riktigt fattat att tåget mot arlanda går imorgon och att vi flyger iväg tidigt tidigt på söndagsmorgonen. men ni så bra det ska bli!
bild från allahjärtansdadlunchen med fi. innan jag gick dit som ni vet (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback