you bring me to my knees.

aloha! 
ensam hemma även idag för ovanlighetens skull. dock harjag en hög med saker på att-göra-listan idag. lite saker att fixa här hemma, det ska packas, plockas undan skottas och inte minst ska jag beställa mexicanska pengar så jag kan växla in lite nästa vecka. helt galet egentligen hur snart det är vi åker till mexico! på torsdag hänger jag på familjen till säffsen och åker lite slalom och när jag kommer hem är det mindre än en vecka kvar?! uuunderbart! 
 
är förövrigt galet nervös inför imorgon och mötet med chefen på BOND. har förberett kläderna som jag ska ha på mig, ska lägga ner viktiga papper som jag inte får glömma i väskan och alldeles ska jag hoppa in i en dusch så jag inte åker in med fettigt hår eller något i den stilen. det vore lite halvpanik känner jag. 
 
tror att jag ska försöka få tag i någon ensam själv och tvinga honom/henne att umgås med mig lite senare. så länge kan ni titta och njuta(?) av den här videon. hahah lite trevligt måste jag säga, beyonce lämnar för ett ögonblick ut micken i publiken och vipps.. (;  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback