you don't have to go.

morning sunshines. 
ääääntligen helg! eller? för de stackars arbetslösa går alla dagar ihop på något lustigt vis. gör mig inte så mycket ändå. snart ska även jag ha lite att göra får vi hoppas! idag är det förövrigt inte vilken lördag som helst för min fina pappa och hans bror fyller år idag. det blir att gratta dom imorgon med hela tjocka släkten. det blir grejer det! 
nu vet jag ärligt int alls vad som ska göras. har ingenting planerat över huvud taget så det blir något random skulle jag tro. kanske får jag tag i någon som inte heller gör ett dyft eller så kanske det blir att måla lite? det är inte helt fel det heller. här får ni förresten en låt som spelas om och om igen på min spotyfy. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback