Sparkle

Godmorgon mina sköna! Har haft en bra start på dagen idag. Vaknade hyfsat tidigt för att ta en springtur i regnet. Väl hemma igen tog jag en lång dusch och åt fiberhavregrynsgröt till frukost med en kopp varmt te. Mums! Nu ska jag klä på mig lite varma kläder (vädret busar med oss) för att sedan gå till banken och fixa andra roliga saker i bondi junction. 
Idag flyttar för övrigt vår roomie ut för att börja åka omkring i Australien med hennes campervan. Himla tråkigt att hon åker måste jag säga men tror vi kommer träffa henne igen i slutet av januari. Fast vem vet vad vi har för oss då? Tiha.. Hoppas ni har det fint där hemma. :* 
Suddig bild på en genomsur/Tröttis Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback