Blueberry lollipop.

Ojoj, tio dagar kvar tills planet mot Australien lyfter. Börjar bli lite nervös om jag ska vara helt ärlig samtidigt som jag är hur förväntansfull som helst. Tror att det är bra att vara lite nervo sådär dock.
Imorgon tänkte jag rensa min garderob i två högar, med till Australien och stanna hemma högen så jag är ute i god tid för en gångs skull. Funderar lite på vad jag ska ha på mig på flyget och vilken väska som ska vara mitt handbagage? Vad ska jag ha i den väskan? Hur många skor ska jag ha med mig? Är det bättre att handla vissa behövliga saker i Australien eller är det bra att köpa med sig ett litet lager med bra att ha saker från Sverige? Finns tusen små frågor som behöver kluras ut. (Dock är dom inte livsviktiga som tur är). Borde däremot börja se över så jag hinner träffa både släkt och vänner innan det bär av. Är redan bokad några dagar + att det ska jobbas två nätter även nästa vecka. Jaa ni ganska ointressant/meningslös text tyvärr.
Siitter just i denna stund på jobbet för nattjobb (där av allt filosoferande). Sry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback